Concepts blijft zuigen (maar iets oplossen lijkt onmogelijk)   Leave a comment

Zoals jullie ineen eerdere post al hebben kunnen lezen is er een probleem met internet via glasvezel.
Buiten de grote landelijke storing die al vanaf 12 Juni aan de gang is (nog steeds niks in de media,….wie hebben ze daarvoor omgekocht en voor hoeveel?) is er nog steeds het probleem van de echo als ik uitbel en soms ook als iemand anders mij belt.
Dit speelt al 6 maanden voor mij maar al 2 jaar voor glasvezel in het algemeen.

Maar vandaag was ik (even) blij verrast!
Er lag een brief in de bus…in zo’n grote A4 envelop…..dat stemt hoopvol…….want de inhoud is schijnbaar zo belangrijk dat er niet gevouwen mag worden.
Na het openen van de envelop zonk me de moed al weer in de slippers………en kon ik een “zucht” niet binnenhouden.
Niks brief over schadevergoeding voor het vaak niet bereikbaar zijn door het geblunder……nee er was iets anders.

Ze hadden geprobeerd om me aan de telefoon te krijgen! (gek hè als dat niet lukt door een storing die je maar niet op kunt lossen enneh…op mijn mobiel….die moet het doen want dat loopt niet via Concepts ;-).
Of ik ze binnen 3 dagen terug wilde bellen!
Nou…ja ik wist niet waar het over ging dus vooruit dan maar.

Na een minuut of 5 in de wacht gestaan te hebben met op de achtergrond een saxofoonmuziekje waar ik inmiddels kotsneigingen van krijg, komt er eindelijk een meneer van de helpdesk.
En wat blijkt?
Hij wil me wat vragen stellen……..over de echo!
Of ik de telefoon rechtstreeks aangesloten heb op het modem en……..ik kan niet anders dan hem boos in de rede vallen!

Dat hele vragenlijstje heb ik 6 maanden geleden ook al met iemand van de “help” desk doorgenomen en ook nog 2x via mail, en nu komt ie weer met dezelfde onzin aan?
Ja er staan nog een aantal “tickets” open en hij had niet gezien dat die vragenlijst al een keer doorgelopen was.
Ik zeg tegen hem dat die tickets allemaal open blijven staan omdat er niks opgelost wordt en dat ik me echt afvraag of er daar überhaupt iemand werkt die weet waar ie mee bezig is.

Om een lang verhaal kort te maken….de brief en het telefoontje waren eigenlijk voor niks en over een oplossing kunnen ze wederom niks zeggen.
En ondertussen betaal ik netjes iedere maand mijn abonnement en erger ik me groen en geel…..want dan ligt internet eruit…..dan de telefoon en de meeste mensen die ik zelf bel moet ik vragen of ze mij terug willen bellen omdat een gesprek door de echo eigenlijk onmogelijk is……

In December kan ik opzeggen…en ik vrees dat het tot die tijd ellende blijft.
Binnenkort neemt Telfort de toko officieel over……..gaan de klachten mee of poetsen ze die weg?

Nog iemand een goede tip?
Ik wel…..stap niet zomaar over op glasvezel…..voor je het weet is het een misselijkmakend avontuur!

vomit-boy01-vomit-puke-sick-smiley-emoticon-000652-large

Maar even geen kusje……….

Lady Fangtasia

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: