Concepts zuigt vrolijk verder!   2 comments

068c09dc17e8bfac1278fa4f39ba14e0_viewWeten jullie nog?
Mijn posts over Concepts van 28 Juni en  7 Juli?
Inmiddels zijn we weer een paar maanden verder maar een oplossing….nee die is er nog steeds niet!

Het begon o.a. met een echo op de telefoonlijn…..een hoop heen en weer gebel en beloftes van Concepts het probleem snel op te lossen.
Eind Juli kwam het goede nieuws…..het echoprobleem zou worden opgelost, maar dat bleek niet zo.
Ik moest nog een weekje geduld hebben en dan zou op 6 Augustus het echo probleem echt worden opgelost.
Inmiddels zijn we een maand verder en is er niks opgelost, sterker nog ze weten niet wanneer ze het op gaan lossen!
Als Pasen en Pinksteren op een dag vallen wellicht?

Inmiddels steekt een eerder probleem weer de kop op.
Ik betaal een vast bedrag voor bellen naar vaste nummers in Nederland.
Al 2x eerder kreeg ik daar toch een rekening voor en na de 2e keer werd me verzekerd dat dit nooit meer zou gebeuren……je raadt het al…..ja weer een telefoonrekening.

Een foutje,…oké shit happens maar hoe veel kun je fout doen op 1 adres (nou veel kan ik je melden).
Maar wat nog veel vervelender is, de helpdesk medewerkers hebben totaal geen begrip voor de situatie!
Ze kunnen zelf helemaal niks….alles moet door naar de 2e lijn die je nooit te spreken krijgt en je moet dus op alles tot St Juttemis wachten!

Ze zien allemaal hoeveel klachten tickets er openstaan op dit adres en er is werkelijk niemand daar die denkt “Nou dat is wel heel erg veel….laat ik even heel goed mijn best doen”.
Ja ze doen hun best met verveeld klinken en jou het gevoel geven dat je maar een zeikerd bent!
Daarboven op krijg je steeds vaker de melding “Due to congestion this number is temorarely unafailable”
En de openingstijden van de helpdesk zijn flink teruggeschroefd.
Waar je eerst iedere dag van 8.30-22.00 uur de helpdesk kon bellen (7 dagen per week ook op zon en feestdagen) kan dat nu dagelijks van 9.00 tot 21.00 en op zaterdag van 10.00-17.00 uur.
Op zon en feestdagen zit de toko gewoon dicht!

Ik probeerde het vriendelijk, ik probeerde het begripvol, ik probeerde het boos maar ik kom geen steek verder met die gasten.
Eerlijk gezegd weet ik het ff niet meer…….maar ik merk wel dat het aan me begint te vreten……ik wordt er agressief van en snap steeds beter dat mensen het heft in eigen hand nemen.
Heeft er iemand nog een goed idee?
Of heeft iemand zin om mee te gaan naar Breda en wat ruiten in te gaan gooien c.q. iemand achter een bureau vandaan te gaan trekken?
Ze halen me nu al vanaf 8 januari het bloed onder de nagels vandaan!

Misschien wil “Driver” (Ryan Gosling uit Drive) het voor me oplossen?
Ryan if you read this….please leave a comment.

drooling

2 responses to “Concepts zuigt vrolijk verder!

Subscribe to comments with RSS.

  1. ah…ik voel met je mee. Hoe dat soort dingen aan je kunnen vreten weet ik helaas alles van. Heel frustrerend voor je. Een oplossing weet ik helaas ook niet.
    Maarreh..dat toch niet jouw duim, he? 😉

  2. Nee joh, dit is een mannenduim….dat zie jij toch ook wel 😛

Leave a Reply

