Concepts? Ik weet het echt niet meer!   Leave a comment

3881762034_ff60f9f7cf_zNet maar weer eens met dat geweldige bedrijf Concepts gebeld, en wat ze te melden hebben wordt steeds leuker.

Zoals jullie in mijn laatste blog over dit wereldbedrijf hebben kunnen lezen hebben ze 60 euro belkosten in rekening gebracht terwijl ik daar een vast bedrag voor betaal.’Woensdag zou ik een creditfactuur ontvangen maar ik ontving niks.

Bellen dus….nee ik kreeg geen creditnota want het moest naar hogerhand….management gaat zich erover buigen….ze konden me niet vertellen hoe lang alles zou gaan duren.
Maar nu krijg ik weer een ander verhaal.
Ze hadden me nooit voor 60 euro mogen laten bellen want ik ben de limiet over gegaan! (welke limiet…ik weet van niks)

Het moet dus niet naar het gewone management maar naar nog hogerop!
Dat ik in eerste instantie helemaal geen telefoonrekening kan hebben van 60 euro dat maakt allemaal niks uit.


Dat ze het geld al heel onbeschoft bijna 2 weken in hun bezit hebben doet er ook niet toe.
Ik ben over een limiet heen gegaan en hoger management moet nu toestemming geven om mij mijn geld terug te geven!

En dat er al een waslijst aan klachten en blunders ligt, ach dat maakt allemaal niet uit.
Iedere klacht is een nieuwe dus die verdwijnt onderop de inmiddels gigantische hoop want ze zeggen zelf al dat ze het heel druk hebben.(gek hè als je zo’n ballenbedrijf bent?)

Weet je, het probleem is niet de 60 euro op zich, want het is absoluut niet zo dat ik geen boodschappen meer kan doen of zo maar het begint een principekwestie te worden.
Hoe vaak mag een bedrijf blunderen, nooit sorry zeggen, klachten gewoon maanden onopgelost laten en jou maar laten wachten terwijl jij braaf je abonnement betaald?
In mijn ogen al te  lang.
Maar dat krijg ik daar niemand aan het verstand gebracht en echt…mijn verbale vermogens zijn niet slecht.
Ik kan heel duidelijk zeggen wat er aan de hand is en wat ik wil maar niemand pakt het op daar.

Je krijgt alleen maar mensen aan de telefoon die zelf niks kunnen doen en alles moet naar de 2e lijn.
En die mensen van de 2e lijn, die krijg je echt nooit te spreken en dat is zo frustrerend.
Je praat tegen een doorgeefluik en 9 van de 10 x komen ze er nooit op terug, dus ben je aan het wachten en als je zelf weer eens contact zoekt worden ze nog boos ook (ja L. vond het nodig om zo de verbinding te verbreken….ook nooit excuses voor gehad)

Ik merk aan mezelf dat ik moegestreden wordt en dat is niks voor mij.
Maar 9 maanden alleen maar tegen muren oplopen en nergens verder mee komen begint zijn tol te eisen.
Zomaar vanuit het niets merk ik dat ik kwaad wordt, omdat ik in kringetjes rond aan het lopen ben.

De frustratie dat het hun blijkbaar geen bal uitmaakt dat bijna alles wat mis kan gaan ook mis gegaan is op dit adres, en de ongeïnteresseerdheid van de medewerkers als  je dat zegt.
En het ergste is……het gaat bij steeds meer bedrijven en instanties zo.
Je bent een nummer en dat er aan dat nummer een persoon vast zit dat zien ze niet meer.
Als ze je geld maar kunnen vangen iedere maand en verder moet je je bek houden en afwachten of je “bij gratie God’s” gebruik kunt maken van waar je netjes voor betaald hebt.

En ondertussen klooi ik verder, met een telefoonlijn die bij de meeste nummers een echo laat horen, het hoongelach klinkt aan de andere kant als ik vraag of ze me terug willen bellen omdat ik dan geen echo heb…….
Maar wat ik nog het ergste vind, ze twijfelen aan mijn kunnen…..want als ik het nu na 9 maanden nog niet voor elkaar heb om zonder echo te kunnen bellen dan doe IK vast iets niet goed!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: