Concepts, na reorganisatie nog beterder?   2 comments

Vomiting SmileyHet laatste blog dat ik over Concepts schreef  ging over mijn telefoonrekening.
Ik kreeg na veel heen en weer gebel te horen dat ik gelijk had en die 60 euro zou op mijn rekening terug worden gestort.
Dat blog is van 14 September.

Aangezien Concepts maar op een dag in de week geld terug stort (innen gebeurt op alle werkdagen) moest het afgelopen dinsdag eindelijk zo ver zijn.
Vorige week was de creditnota pas op dinsdagmiddag aangemaakt en crediteren doen ze alleen in de ochtend dus het was een beetje te laat.
Dus…ik bel dinsdag om te vragen hoe of wat.
Ene mevrouw D deelde mij mede dat het bedrag teruggestort was op mijn rekening en dat het een paar dagen kon duren eer het er bij mij opstond.
Vandaag…..nog niks dus ik trek aan de bel.


Onthoud het even hè….dinsdag was het overgemaakt!
Nu krijg ik ene mevrouw K aan de telefoon en die gaat even kijken.
Er zijn dinsdag wegens reorganisatie (lees dit wereldbedrijf wordt straks Telfort) helemaal geen terugbetalingen geweest!
Mevrouw D van O heeft dus dinsdag glashard zitten liegen!
En maar zeggen dat ik erop kon vertrouwen dat het op mijn rekening zou komen want……ze kon ZIEN dat het teruggestort was!

Dan krijg je een hele “leuke” situatie.
Mevrouw K die haar excuus aanbied voor een opmerking die haar collega heeft gemaakt maar zich meteen begint in te dekken want het zou ook zo kunnen zijn dat ik het…lees ff goed….NIET GOED BEGREPEN HEB!
Excuse me?
Heel apart deze klantenservice…..waar van service helemaal geen sprake is want dit bedrag is op 29 Augustus al van mijn rekening afgeschreven en iedere dinsdag daarna zou het al zijn teruggestort!

Met innen zijn ze heel snel…..met terugstorten niet.
Ongeveer een maand geleden stuurde ik een mail naar ze, met daarin opgesomd alle blunders die ze al op mijn adres en dus met 1 klant gemaakt hebben.
Ik kreeg een mail terug.
Een ontvangstbevestiging…….
Dat de mail naar de juiste afdeling doorgestuurd was en dat die contact met me op zouden nemen.
Een maand terug……niks meer gehoord!

En dan is er nog de compensatie die ik moet krijgen voor het moeten bellen met de mobiel omdat een gesprek op hun lijn niet te voeren was vanwege een enorme echo.
Ook die mail is naar de juiste afdeling gegaan maar ook daar hoor ik helemaal niks van.
Eigenlijk zou ik het liefst hebben dat het contract ontbonden wordt want dit is vanaf Januari echt alleen maar ergernis en problemen.
Maar dat ik geen reacties meer krijg snap ik inmiddels.
Ze zijn met die reorganisatie gewoon een paar afdelingen kwijtgeraakt!
Helaas niet de afdeling die verantwoordelijk is voor het innen van abonnementsgeld! 😦

2 responses to “Concepts, na reorganisatie nog beterder?

Subscribe to comments with RSS.

  1. Je kan pas reorganiseren als je een organisatie heb. “Eerst reorganiseren, dan de enveloppen drukken”.

    Cas het lieve spookje
  2. Ach…..straks wordt het Telfort! van bijbaan naar bijzaak!

Leave a Reply

