Utopia Update week 1.   2 comments

Utopia-SBS-6

BREAKING NEWS—LINDY HEEFT NA 2 WEKEN UTOPIA AL VERLATEN—

Nou, de eerste week Utopia zit erop en ik moet eerlijk zeggen dat ik  er tot nog toe geen bal aan vind.
En het is zo nep als wat!
Er wordt ons wijsgemaakt dat ze echt “from scratch” moeten beginnen maar dat is echt onzin.

Ze hebben een lijst gekregen met daarop wie ze mogen bellen om dingen te regelen.
Daarbovenop zijn een aantal van de deelnemers al eerder op tv geweest!
Google maar eens op de namen en je zult je verbazen.
Er zitten zelfs acteurs bij!
Daar krijg ik een heel raar gevoel van.
Verder erger ik me rot aan Reli-Andrea die te pas en te onpas de Here en Vader aanroept (misschien kan ze hem vragen om de stenen uit de beoogde moestuin te verwijderen?)
En denkt ze nou echt een moestuin te kunnen beginnen in de winter?
Laat ik maar even in het midden laten wat ik van haar vind.

Dan hadden we op de 2e dag al een ruzie tussen Emil en de rest over een blikje tonijn…..want hij had eigenlijk geen heel blikje mogen hebben.
Dat een aantal zeurdozen hetzelfde deden ach daar hoor je niemand over.

Dat Hakim op eigen houtje aardbeien besteld vind ik ook niet kloppen.
Die zijn hartstikke duur nu…..echt belachelijk als je zegt dat er een smal budget is….maar aan de andere kant bedonderd Paul de boel ook door meer te bestellen dan wat ie de rest verteld.
M.A.W… de 2 “ondernemers” hebben schijt aan de rest…….dat wordt bonje!
En dat ie met het “kaasmaakidee” van Lindy gaat lopen is ook heel erg kinderachtig.

En in de eerste aflevering werd gezegd dat ze alcohol wilden hebben omdat het oud en nieuw was maar waarom zie ik ze nu aan het bier en aan de wijn zitten
‘s avonds?
En hoe gaan ze dat straks met sigaretten doen?
Allemaal geld wat ze beter ergens anders voor kunnen gebruiken.

Maar…….wat me nog het meest verbaasd…..Dat zijn Billy en Paul.
Paul die thuis een “lekker meissie” heeft zitten die samen met Billy onder de douche gaat (volledig ontkleed) daar al staat te zoenen met haar en dat later nog eens dunnetjes overdoet op de slaapkamer terwijl ie zijn handen op haar billen legt.

Wanneer duiken ze met elkaar het bed of de stroberg in?
Durft er iemand te wedden? ;-P
O……,ennuh….zijn er meer mensen die het liedje dat bij het programma hoort ook zo vreselijk vinden?
Wie zingt het eigenlijk?
De stem doet mij heel erg aan Kristl denken……

Gerelateerd artikel:
Utopia

2 responses to “Utopia Update week 1.

Subscribe to comments with RSS.

  1. Oke, dan …goed gezegt !

Leave a Reply

