Wie is de mol 2014 week 3   4 comments

01.molPoeh, week 3 en ik moet eerlijk zeggen dat ik geen steek wijzer geworden ben.
Er is alleen een mol bijgekomen door een opmerking nl. Jennifer, dus nu moet ik kiezen tussen Aaf, Sofie en Jennifer.

Dat Tygo op het strand een kajak kampioen vond, tja ik weet niet of dat een mollenactie was….naar mijn idee zou dat te voor de hand liggend zijn……
Het enige echte wat me opviel is dat Aaf met die vindopdracht tegen haar groep zei dat de ferry te langzaam was, en dat was niet waar.
De weg ernaartoe was te lang…..,.en aangezien ik Aaf toch al verdenk……..

Ok…even de spelregels voor wie ook mee wil doen.Je kunt reageren via het geven van commentaar.
Zet er even bij of je het commentaar openbaar wilt hebben of niet.
Als je dat niet wilt dan laat ik hem niet door…..

Je hebt tot uiterlijk zaterdag de tijd om je 2 mollen aan te geven.
Voor iedere aflevering dat jouw mollen nog in het spel zijn krijg je iedere week een punt.
Na aflevering 5 mag je nog maar een naam noemen.
Als je een van je 2 eerder genoemde namen houdt, krijg je 2 extra punten.
Maar als allebei de door jouwgenoemde namen er uit zijn dan houdt het spel voor jou op.

Komop…ik ben benieuwd welke namen jullie gaan noemen.

4 responses to “Wie is de mol 2014 week 3

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik verdenk…Sofie en Aaf…waarom? Dat hou ik lekker voor me 😉

  2. mijn 2 mensen zijn tygo en daphne
    mvg rob

    thehappysmoker
  3. En ik blijf bij Aaf en Susan

  4. Ik denk Jennifer of Sofie.

Leave a Reply

