Heer en Meester (2014)   3 comments

daanMet oa: Daan Schuurmans, Hubert Fermin, Sytske van der Ster.

Vandaag dacht ik “laat ik eens naar Heer en meester” gaan kijken.
De serie is nu een aantal weken bezig bij omroep Max en ik had er al het een en ander over gehoord en gelezen.
Er werden vergelijkingen gemaakt als”The Saint” meets “James Bond” dus ik was wel nieuwsgierig.
Op IMDB krijgt de serie een 6.5. totaal onterecht vind ik persoonlijk, maar als je gaat kijken (er hebben 28 mensen gestemd) dan vallen er een aantal dingen op.

Mannen geven een beduidend hoger cijfer dan vrouwen.
Die kunnen zich hier meer in vinden, fantaseren er misschien wel over.
Je komt op een bal masqué, ziet een dame lopen, stapt eropaf en gaat er even lekker mee staan bekken.
Gebeurd mij ook dagelijks hoor…..en dan ben ik helemaal “swept away”(als iemand het lef zou hebben om dat zomaar te doen kreeg ie een knietje of een klap voor z.n kop) maar, ik ga niet naar dat soort feestjes dus……
Maar goed, lang verhaal kort, Daan Schuurmans is een soort Casanova meets speurneus, meets rijke stinkerd die zomaar bij criminele zaken betrokken raakt en ze ook maar even en op gaat lossen, met behulp van een vrouwelijke officier van Justitie die niet zo snugger is maar ach, gelukkig helpt hij haar.
De beelden zijn supernep, zwaar overtrokken en totaal ongeloofwaardig, en waar ik normaliter een serie 3 afleveringen gun eer ik hem afserveer gaat dat bij deze niet lukken(ondanks eyecandy Daan Schuurmans)
Daan, je was zo goed als Bellicher en nu dit……had je het geld zo hard nodig?

Nee, waar omroep Max met “Moeder ik wil bij de revue” een een goede serie had (tegen mijn verwachting in) is dit een echte flop.
Zelfs Daan gaat dat niet goedmaken dus van mij een 3.0 voor de moeite……….sorry Daan.

3 responses to “Heer en Meester (2014)

Subscribe to comments with RSS.

  1. Tja, er valt niks meer over te zeggen ….waardeloos !

  2. Onzin… Je moet het gewoon met n korreltje zout nemen, t is gewoon leuke televisie…

Leave a Reply

