Wie is de Mol 2014 Week 6   1 comment

01.molletje
Damn, mijn mol is eruit!
En echt, ik heb zitten twijfelen over Aaf en Sofie, en ik heb dus fout gegokt…..
Maar goed….in al die seizoenen heb ik maar 2x de mol geraden dus het was eigenlijk ook wel te verwachten lol

Ja ik keek ook al toen er “gewone” Nederlanders inzaten.
Pas na een paar seizoenen zijn ze overgegaan op bekende Nederlanders en misschien was het de eerste seizoenen wel leuker.
Het was anders, ook omdat de mensen zich niet zo bewust waren van de camera’s

Maar goed, Aaf moest het veld ruimen.
Jammer maar helaas…….en nu moeten we wachten tot de Olympische Spelen afgelopen zijn op het vervolg van de mol…..vind ik trouwens slecht want ik denk dat ze dat uiteindelijk kijkers gaat kosten……….maar ja…..sport gaat hier op de een of andere manier altijd voor en dat zal ook wel nooit veranderen vrees ik.
Zo, en dan even over de aflevering van donderdag.
Bij de opdracht met de stukken van de boot die ze moesten zoeken werd er niet “gemolt” of toch wel?
2 Auto’s die in de problemen komen…..toch wel raar.
En die “opdracht” aan het eind, dat iedereen een vraag moest beantwoorden en moest zeggen wie hij of zij dacht dat de mol was, was eigenlijk wel heel typisch.
Ik vond hem een beetje loos maar goed.

Als ik eerlijk ben vind ik dit seizoen ook het minst spannend van allemaal.
Waarom weet ik niet, misschien wel door de personen die eraan mee doen dit jaar, geen idee.

Maar goed, we zullen een paar weken moeten wachten op het vervolg om erachter te komen wie deze keer de mol is……

En dan de tussenstand voor degenen die meespeelden via mijn blog:
Krewe: Susan 7 punten
Thehappysmoker: Tygo 6 punten
Bloginfinitylifestyle Sofie 6 punten

Ik lig eruit met 5 punten…..voor degenen die over zijn….succes!

One response to “Wie is de Mol 2014 Week 6

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ach, wat in het vat zit verzuurt niet …..

Leave a Reply

