Eindelijk…….piemels op tv!   2 comments

01.aze

Jullie denken misschien wel dat ik niks op tv leuk vind maar dat is absoluut niet waar.
Het is wel zo dat er tegenwoordig niet veel originaliteit is en programma’s slappe aftreksels zijn van iets wat we al vaker gezien hebben en dat is zo jammer.
Neem Adam zoekt Eva, een datingprogramma wat ook weer expeditie Robinson trekjes heeft vanwege een opdracht die vervuld moet worden.
Het daten gebeurt naakt op een onbewoond eiland en dat is eigenlijk precies waar dit programma het van moet hebben want het is verre van origineel.

Ik heb maar 2 afleveringen gekeken, een waarbij er later een vrouw op het eiland bijkwam die op een vreselijke manier sprak en alles van de andere kandidate maar raar vond.
Die heb ik niet afgekeken omdat de manier van praten me zo ergerde dat ik halverwege gestopt ben.
De andere aflevering heb ik wel helemaal gekeken.
Maarten, ging daten met Nanda en Maarten bleek nogal  groot geschapen te zijn oftewel, “He was hung like a donkey”
Het meisje in kwestie was heel erg afgevallen en had nog wat issues met haar zelfvertrouwen.
Maarten ziet haar aan komen lopen en zegt meteen dat er nog wel “overtollige kilo’s” aan zaten.

Wat is dat toch?
Vrouwen horen rondingen te hebben en veel mannen geven tegenwoordig aan de voorkeur te geven aan een wandelend gratenpakhuis.
Zijn jullie inderdaad door de media zo gehersenspoeld dat jullie geloven dat dat mooi is?
Echt niet te geloven!
Maar ze was wel goed genoeg om de eerste avond al de koffer mee in te duiken…….(ik hoop dat ze slimmer waren dan Billy en Ruud in Utopia en dat ze het veilig hebben gedaan)
De volgende dag was het feest meteen over en vonden  de makers van het programma dat het tijd was om nog een dame het eiland op te sturen.

Dat was Cherry, die vrijwel meteen zei dat Maarten zijn “ding” overal instak en dat ze daar niet van gediend was.
Ze bleef een beetje op hem katten (voorspel!) en er kwam nog een meneer op het eiland…..Sander.
De volgende dag moesten de dames duiken naar onderdelen om een ketting te maken en wie dat als eerste bij elkaar had mocht zeggen wie er naar huis moest.
Geheel volgens de regels steek je de andere dame dan een mes in de rug en blijf je met 2 mannen achter.
En uiteindelijk kies je dan voor de man die je eigenlijk niet wil omdat ie hem “overal in steekt”

Is dit programma echt?
Nee absoluut  niet.
Dit is weer zo’n gescript nep programma wat gemaakt wordt omdat ze in Hillywood nog steeds denken dat iedereen een gekske is.
Is het leuk om naar te kijken?
O wow…naakte piemels op tv…..spannend…..nee het programma is niet leuk.
De onzinnigheid straalt eraf en Nicolette Kluiver is denk ik ook alleen maar gekozen als presentatrice van dit programma omdat ze al in een “soortgelijk” programma zat (spuiten en slikken)
Ik heb geen idee hoe lang dit programma het uit gaat houden op tv maar ik ga niet meer kijken(ondanks alle piemels lol)

2 responses to “Eindelijk…….piemels op tv!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ik heb de eerste aflevering ook gezien, maar bij de 2e was de lol ervan af. Ik moet zeggen dat het best wel wat lef kost om je zo bloot te geven op tv.

    Aan de andere kant..hoe groot is de kans dat je daar de liefde van je leven tegenkomt?. Ik denk erg klein.

    Groet,

    Rebekka

  2. Mij kon het ook niet boeien en ik heb echt het idee dat het een gescript programma is(dus nep)
    Snap niet dat er markt is voor dit soort programma’s

    Groetjes & xXx
    ♥ Lady Fangtasia ♥

Leave a Reply

