Blijf van onze cultuur af!!!   4 comments

0001Een paar jaar geleden begon het……het gezeur over Zwarte Piet.
En dat is wat ik het vind…..echt gezeur.
Eerlijk gezegd heb ik nooit tegen Zwarte Piet aangekeken als “O dat is een slaaf”
Ik zag hem als een vrolijk persoon die kinderen vermaakte en snoepjes uitdeelde.
Maar met onze “multiculturele samenleving” is daar ineens verandering in gekomen.

Ik weet niet of jullie me nu uit gaan maken voor racist, en eerlijk gezegd maakt me dat ook niks uit.
Een jaar geleden ben ik dit blog begonnen om mijn mening te geven….ja mijn mening en het staat iedereen vrij om mijn mening te negeren, hem te lezen of er zelfs op te reageren.
Maar met de komst van andere culturen zijn wij degene  die ons constant aan anderen aanpassen.
Als ik om me heen kijk en zie hoeveel mensen met een andere nationaliteit hier wonen dan vind ik dat aan de ene kant heel erg knap.
Aan de andere kant erger ik me rot aan het feit dat er tussen hen velen zitten die zich totaal niet aanpassen aan de Nederlandse samenleving, en niks toevoegen.
Alleen maar hun handje ophouden en verder niks.
Houd me ten goede…..over alle mensen die naar Nederland kwamen en inmiddels een volwaardig lid van onze samenleving zijn, degenen die echt een toevoeging zijn voor ons land, niets dan goeds, want het lijkt me heel erg moeilijk alles achter je te laten en in een land te gaan wonen met andere ideeën en gebruiken.

Maar als ik dan zie dat het veelal de mensen zijn die in hun doen en laten totaal niet aangepast zijn, en ondanks alle kansen die Nederland ze geeft, (en die kansen hebben ze dus NIET genomen) ons nu gaan vertellen hoe hier een kinderfeest ingevuld moet worden wat al jaren bestaat…….daar word ik heel erg boos van!
Tegen die mensen zou ik willen zeggen”je hebt je kans gehad en verder moet je nu je mond houden!
Ik geef toe dat ik eigenlijk een ander woord dan “mond” wilde gebruiken.
Sterker nog, Die mensen mogen ze wat mij betreft uitzetten!
Postzegel op hun reet en retour afzender!

Wat denk je wel?
Dat je hier onaangepast een beetje de baas kunt gaan spelen?
Zullen wij ons ook even gaan bemoeien met feesten die jullie vieren en waarvan wij denken “dit kan toch niet?”
Of jullie andere gewoontes?
Eerwraak?
Vrouwenbesnijdenis?
Dat een man zich een slag in de rondte mag n***** terwijl vrouwen maagd moeten blijven tot aan het huwelijk? (overigens snappen deze mensen ook niet dat een vrouw die nog nooit sex heeft gehad geen aantoonbare maagd hoeft te zijn).
Het hele idee van bebloede lakens moeten laten zien is bespottelijk.
Als er bloed vloeit dan ben je gewoon een botte zak!

Maar goed.
Meneer van der Laan heeft het niet goed gedaan.(Burgermeester van Amsterdam)
Die had het Sinterklaasfeest afgelopen jaar niet zo door mogen laten gaan.
Het feest was niet getoetst aan het “Europees verdrag van de rechten van de mens”
Maar hallo….zijn wij geen mensen met rechten dan?
Is het nu echt zo dat Europa gaat bepalen of er vastgehouden mag worden aan een stukje cultuur?
Want ja, ik zie Sinterklaas als een stukje cultuur.
En als wij de “cultuur” van alle buitenlanders hier moeten dulden, dan moeten ze ook met hun poten van Zwarte Piet afblijven!

Ik heb gezien wie er voor de deur van de rechtbank stonden te wachten, en sorry dat ik het zeg maar het waren een stelletje aso’s, beesten die dreigden met geweld tegen iedereen die het niet met hun eens was en die hebben nu nog hun zin gekregen ook!
En dit is pas het begin!
Het eerste schaap is over het hek, en  nu is het hek van de dam, want de komende jaren krijgen we nog veel meer “importmeningen” door de strot geduwd.
Heb ik een hekel aan buitenlanders?
Nee absoluut niet.
Maar dit soort mag van mij vandaag nog opzouten!

Weet je, ik schaam me soms echt.
Het enige wat we de laatste jaren nog doen is ons aanpassen aan………hebben we dan echt niet door dat, als het zo doorgaat we straks helemaal geen eigen identiteit meer hebben?
Dat mag toch niet?

Greetz, Love & xXx
♥ Lady Fangtasia ♥
Die nog wel wat postzegels over heeft…………. 😉

4 responses to “Blijf van onze cultuur af!!!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ben wel heeeel erg benieuwd naar reacties op je ferme stukje 🙂

  2. Nee, vind je het gek.
    Ofwel bang om voor racist uitgemaakt te worden ofwel bang om verbrijzeld te worden door de scherpe klauwen (en pen) van Lady Fangtasia 🙂 🙂

    • Keyboard he……met een pen schrijven is hier best moeilijk…alhoewel….met zo’n Wacom dingetje…….
      Waarom bang?
      Ik ben heel erg lief…….;-)

      Greetz, Love & xXx
      ♥ Lady Fangtasia ♥

Leave a Reply

