Telfort? Wereldbedrijf!   2 comments

lijbrandt-papegaaien-cartoon-30-06-2013

En als ze het echt niet meer weten dan verbreken ze midden in het gesprek gewoon de verbinding……….. Zouden ze die gesprekken ook gebruiken voor “trainingsdoeleinden”?

Wie mijn blog al wat langer volgt kan zich wellicht nog herinneren dat ik in de clinch heb gelegen met Concepts, tegenwoordig Telfort.
Bellen onbeperkt bleek geen onbeperkt bellen te zijn (het is 4000 minuten per maand en dat is verre van onbeperkt) en omdat ik ook een klacht had ingediend bij de Reclame Code Commissie, gaven ze me ineens gelijk en zouden ze dat allemaal gaan veranderen.
Er werd een bos bloemen gestuurd en ene meneer Colin W werd mijn aanspreekpunt.
Hij hield me op de hoogte en meldde eind juni dat per 1 juli bellen onbeperkt echt onbeperkt zou worden.

Dat laatste deelde hij mij mede door de telefoon, dus dat heb ik niet “zwart op wit”
Per 1 Juli ging hij werken voor Vodafone.
Wat ik niet had verwacht was dat meneer Colin alleen maar leugens heeft verteld.
Of ie zelf de flinke vent wilde spelen of dat het in opdracht Concepts was zal ik nooit weten maar alles wat hij me vertelde was dus bullshit.
En daar kwam ik in december achter.

Er ontstond een welles/ nietes verhaal met Telfort (waar pijnlijk duidelijk werd dat iedere medewerker met een ander verhaal komt) en uiteindelijk kreeg ik eind januari weer een vast aanspreekpunt in de persoon van Rilana V die alles uit zou zoeken en excuses aanbood voor de onduidelijkheid en de onbeschoftheid van een aantal van haar collega’s (die gewoon de verbinding verbraken tijdens een gesprek)
Drie woensdagen achter elkaar belde ze maar haar toon werd steeds chagrijniger en na ons laatste gesprek in februari bleef het wel erg stil.

Waar ze in het eerste gesprek nog met me eens was dat “bellen onbeperkt” in deze vorm bepaald niet onbeperkt is en het zo te noemen op je site misleiding is was ze het daar in het derde gesprek niet meer mee eens.
En er kwam ook een vaag verhaal dat die uiting veranderen op je site nogal “moeilijk” was.
Ook dat is onzin…..je wilt gewoon niet toegeven dat je de kluit aan het belazeren bent.

De vorige keer kreeg ik een bos bloemen maar dat was nu niet genoeg.
VVV bonnen zouden er komen en ze zou kijken hoeveel dat er mochten worden.
Inmiddels vijf en een halve week later is er nog niks……ja mevrouw Rilana V is niet meer bereikbaar.
Ik krijg haar niet aan de telefoon en mail van mij komt niet bij haar aan.
Hoe geloofwaardig is dat?
Het zou helemaal erg zijn als het een internet bedrijf was….
O wacht ff…..dat is het ook!

En ondertussen vraag ik me af of het komt doordat ik dezelfde klacht weer bij de Reclame Code Commissie ingediend heb.
Zij hebben me een oor aangenaaid dus dacht ik “Dan beginnen we gewoon weer van voor af aan”.
Ik heb inmiddels al bericht van de RCC gekregen en in de eerste week van April is de zitting waar Telfort zich mag verdedigen.
Deze keer trek ik mijn klacht niet in omdat we er “samen wel uitkomen” want we gaan er niet uitkomen.
Ze hebben laten zien dat ze een smerig spelletje kunnen spelen om onder een klacht uit te komen maar dat gaan we niet nog een keer zo doen.
Van de vorige keer wist hogerhand niks en met een beetje geluk worden die er deze keer mee geconfronteerd.
Kunnen ze zien wat voor een wereldbedrijf Telfort is!

Ik hoop dat de Reclame Code Commissie me echt gelijk geeft en dat ze verplicht zijn om eerlijk te zijn over hun zogenaamde “onbeperkt bellen” want in mijn ogen (en niet alleen in die van mij) is het gewoon oplichting en misleiding.
En bij de directie kom je niet.
Ik heb nu weer het idee dat een of andere manager probeert om het vooral bij hogerhand weg te houden.
En als dat zo is dan hoop ik dat dat deze keer niet lukt.

Mevrouw Rilana V. geeft ondertussen niet meer thuis.
Ze is dus een echte medewerkster van Telfort.
Wat heb ik aan haar als “vast aanspreekpunt” als mail zogenaamd niet aankomt en ik haar niet aan de telefoon krijg?
Niks……. 0,0 dat zijn cijfertjes………..nummers en zo voel ik me ondertussen ook……..als een nummer.
Een nummer die iedere maand netjes haar abonnement betaald……………………………………………. en nu al een flinke tijd aan het lijntje gehouden wordt.

Zojuist heb ik nog een keer naar Telfort gebeld.
Rilana V heeft vrij vandaag…….en  haar volgende werkdag is woensdag dus ga ik weer geen steek verder komen.
Ik word er echt doodziek en doodmoe van!

Jullie in ieder geval een fijn weekend.

♥ Lady Fangtasia ♥

Advertisements

2 responses to “Telfort? Wereldbedrijf!

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nou, succes, meid. Ik ga voor je duimen.
    Doet me beetje denken aan die situatie van Youp van ‘t Hek.
    Het zijn in the end allemaal boeven!

    Succezzzzz,
    P

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: