
Een pluim, schouderklopje of warme douche zullen jullie nooit krijgen maar……hier is jullie nieuwe logo, gratis en voor niks. From me to you!
Het verhaal Telfort dendert maar door.
In mijn vorige blog over dit “wereldbedrijf” vertelde ik al dat hun klachtafhandeling er een is waar ik me echt kapot om zou schamen.
Eerst gebeurde er wat, maar ook dit bleek weer een soort schijnbeweging.
Ik had nu een klacht ingediend over de klachtafhandeling en kreeg op een gegeven moment een telefoontje van ene Suzanne v.d.G.
Heel vriendelijk en begripvol (hé waar ken ik dat toch van…o ja….Rilana toen ze er fris inging).
Ik ging weer bijna denken dat het allemaal toch opgelost zou gaan worden.
Er zouden toch VVV bonnen komen…of ik een bedrag in gedachten had.
Heel naïef dacht ik nog “o wat aardig” maar ik zei dat ik dat aan Telfort over wilde laten.
En voor het feit dat ik een paar keer afgebekt was, de verbinding een par keer verbroken was, kortom dat ik niet netjes behandeld was zou ze nog iets doen.
Ze zou een cadeau uitzoeken uit de KPN shop.
Met de mededeling dat ze morgen terug zou bellen hingen we op.
En wat er de volgende dag gebeurde…..raden jullie het al?
Suzanne belde terug en klonk een stuk minder vriendelijk dan de dag ervoor en het verhaal had weer een flinke draai gemaakt.
De VVV bonnen kreeg ik nu ineens omdat die “AL BELOOFD WAREN” en dat cadeau uit de KPN shop nee dat gingen ze niet doen.
Ze doen dus weer een belofte die ze niet nakomen, maar daar kom ik nog op terug.
Dat ik me weer als een stuk vuil behandeld voel….ach boeien….bij Telfotrt hebben ze geen enkel inlevingsvermogen.
Eigenlijk zijn het net robots.
Maar vandaag viel de excuusbrief en de vvv bon in de bus.
De bon was voor €50 en daar zal ik verder niets van zeggen maar de excuusbrief was een lachertje!
Het leek wel een kopietje!
Het logo van Telfort in het grijs i.p.v. in donkerblauw en de tekst……totaal niet ter zaken doende!
Heb ik een excuus gekregen voor het feit dat Colin W me namens Telfort voor heeft gelogen?
Nee!
Over Colin wil niemand verder iets zeggen…..want “over werknemers doen wij geen uitlatingen naar de klant toe”
Dan ga je ook maar niet in op het feit dat hij mij namens jullie gewoon bedonderd heeft?
Nee want jullie missen ieder inlevingsgevoel.
Heb ik excuus gehad voor de onbeschofte manier van doen van Telfort?
Nee.
Ik krijg excuus voor het feit dat jullie niet goed gecommuniceerd hebben dat bellen onbeperkt werkt met een fair use policy.
Maar nu we het daar toch over hebben……
De grote bek die jullie hadden over het feit dat je iets wat niet onbeperkt is wel zo noemt en dat ieder “weldenkend mens” dat wel kan begrijpen gaat ook niet op hè?
Want de Reclame code commissie heeft inmiddels bepaald dat jullie de kluit belazeren op deze manier.
En dat is het ‘m hè?
Jullie kunnen niet hebben dat ik de klacht daar weer gedeponeerd heb en tegen jullie verwachting in, nog gelijk heb gekregen ook!
Hoe jullie met een klacht omgaan is gewoon stuitend!
Tot drie keer toe beloven jullie van alles om een tijdje later te zeggen dat jullie het toch niet gaan doen.
En het vodje wat ik vandaag kreeg snap ik ook.
Het mag niet hogerop komen hè?
Verder dan jullie heel slecht werkende klantenservice kom je niet.
Jullie zijn als de dood dat het hogerop komt en dat jullie zelf eens een flinke tik op de vingers krijgen!
Da’s ook de reden dat jullie zogenaamd niks terug kunnen vinden van wat jullie beloven.
En dat is ook de reden dat er iedere keer een ander als “aanspreekpersoon” aangewezen wordt.
Het maakt niet uit wie je aanwijst want jullie lossen echt niks op.
Hoe zouden jullie het andersom vinden, als je tot 3keer toe iets beloofd wordt en je vertikt het uiteindelijk na te komen?
Jullie zijn waarschijnlijk heel erg trots op het feit dat jullie bij dit geweldige bedrijf mogen werken.
Wat is er leuker dan mensen dingen beloven en het daarna weer in te trekken?
Fijn hè om zoveel macht te hebben.
Misschien moeten jullie eerst een van tevoren overleggen met die zogenaamde meerdere van jullie en goed bespreken hoe ver je mag gaan naar een klant toe want geloof me…….met iedere keer dingen beloven en ze dan weer intrekken zet je jezelf behoorlijk voor paal….maar dat hebben jullie niet echt door.
Dat je je naam wilt verbinden aan een bedrijf dat je op deze manier gebruikt…….o nee…..het salaris wat jullie beloofd is krijgen jullie natuurlijk wel
Dat dan weer wel want jullie zijn hard nodig om bij dit belachelijk slechte bedrijf de klant voor de gek te houden.
Heb ik nu een hekel aan jullie?
Ja want jullie nemen je verantwoordelijkheid niet.
Heb ik een hekel aan de “klachtafhandelaars”?
Nee, want met die mensen kun je eigenlijk alleen maar medelijden hebben!
♥ Lady Fangtasia ♥
Leave a Reply