Ok, de Reclame code commissie heeft me gelijk gegeven.
Je mag bellen onbeperkt niet onbeperkt noemen als het dat niet is dus zat ik af te wachten of Telfort tegen de uitspraak in beroep zou gaan.
Dit kon tot en met 28 April.
Eigenlijk wilde ik aankomende week met de RCC bellen maar dat hoeft niet meer weet ik inmiddels…….als het allemaal waar is.
Maar laat ik bij het begin beginnen.
Begin deze week keek ik naar mijn verbruik en zag tot mijn schrik dat Telfort weer een nieuwe stunt bedacht had.
Bellen naar 0800 nummers telt gewoon in je minuten mee!
Dat klopt toch niet?
Dat zou toch te bezopen voor woorden zijn?
Dus gisteravond belde ik naar Telfort om te vragen hoe of wat.
Uiteraard weet de gemiddelde telefoon Pipo of Mamaloe helemaal niet hoe dingen in elkaar zitten dus werd er een klachtticket aangemaakt en ik zou voor eind volgende week in ieder geval een bericht moeten hebben.
Tot mijn stomme verbazing belde ons aller Suzanne die zei dat het inderdaad klopt dat gratis nummers nu ook bij het totaal komen te staan, maar wat ze daarna vertelde……..
Ze zei dat de Fair Use Policy niet meer van kracht was!
Ze zei letterlijk dat onbeperkt bellen nu echt onbeperkt zou zijn dus ik kon gewoon over de limiet heengaan!
Klinkt allemaal heel leuk en aardig maar ik kreeg er ook een déjà-vu gevoel van want dit hele gedoe had ik ook al een keer meegemaakt met Colin W!
Dus vroeg ik haar of ik dat zwart op wit kon krijgen.
En voordat je nu verder gaat lezen…………..probeer even te bedenken wat het antwoord van Suzanne was.
Bedenk dat het hier om Telfort gaat, dat niks bij dit bedrijf logisch is, dat ze er wel meer roepen en dat je ze eigenlijk niet kunt vertrouwen.
Ok…………..heb je een antwoord in je hoofd?
Ja?
Zeker weten?
Nou hou je vast………
Of ze het mij zwart op wit mocht geven moest ze……..OVERLEGGEN MET HAAR MEERDERE!
Dit geloof je toch niet?
Daar kwam nog een verhaal achteraan dat de algemene voorwaarden nog moesten worden aangepast en dat dat alles IN DE LOOP VAN HET JAAR online zou komen te staan.
Echt……als iemand mij dit hele verhaal zou vertellen dan zou ik denken dat het bij elkaar verzonnen is maar ik verzeker je……..er is geen woord van gelogen.
En ondertussen weet ik dus nog niet waar ik aan toe ben.
Ze kan wel zeggen dat de Fair Use Policy niet meer van kracht is maar als ik over de limiet heen ga, komt er dan toch weer een rekening?
En kan ik daar weer tig keer achteraan gaan mailen en bellen?
Ik vertrouw ze niet…..voor geen cent en ik zal dus weer moeten wachten of ze genegen zijn om inderdaad een bevestiging te sturen.
Maar als ik die krijg……..kan ik daar dan wel van op aan?
Eerlijk gezegd weet ik het niet.
Ik vind het na al hun geblunder zo moeilijk, temeer omdat ik verder niemand aan de telefoon krijg.
Want verder dan de helpdesk die niks weet kom je niet en dat is zo frustrerend.
Ze kunnen zo veel zeggen maar er zal echt een flinke tijd over heen moeten gaan, wil ik deze blunderaars en leugenaars ooit nog vertrouwen.
Fijn weekend alvast!
♥ Lady Fangtasia ♥
Ongelooflijk!