Een pen die schrijven ken! :-)   Leave a comment

Hoe kan zo’n goedkope pen schrijven…..nee ook nog best lekker schrijven???

 

Soms denk je wel eens “hoe kan dit nou?” of “Kan dit wat zijn?” en vaak is het antwoord nee maar dat is in dit geval niet zo! Sinds een aantal jaren hebben we in Nederland een soort “van alles en nog wat” warenhuis waar je voor €10 een mandje vol spulletjes kunt halen. Van cosmeticaspullen tot kleding, van snoep tot schoonmaakmiddelen en van alles en nog wat voor in huis…….er zijn mensen die dagelijks naar Action gaan om er als eerste bij te zijn als de nieuwe collectie binnenkomt.

Ook voor kantoorspulletjes en hobbymaterialen kun je er terecht en als je het echt niet meer weet kun je zelfs kadobonnen kopen om het feestvarken zelf uit te laten zoeken welke lantaarn of welk schilderijtje er in huis komen mag. Je kunt het bijna zo gek niet bedenken of ze hebben het bij Action en dat is ook de kracht van dit winkelconcept al houdt lang niet iedereen hiervan. Er zijn mensen die de wat rommelige opzet van de winkel vreselijk vinden.

Een tijdje geleden zag ik online dat Action vulpenvullingen verkoopt voor een belachelijk bedrag nl. €0.79 voor 50 vullingen!. En toen dacht ik:”Zouden ze dan ook een vulpen hebben?” Ja dus en een van metaal dus geen plastic. Een metalen vulpen voor €1,35! En dan denk je meteen dat het niks kan zijn maar ik was best benieuwd. En gisteren kreeg ik hem met de woorden “Hier heb je een pen die schrijven ken” en mijn antwoord was “we gaan het zien”

En idd……we zien het nu want hij schrijft! En helemaal niet slecht! Nu hoor ik je denken “nee dat kan niet” maar geloof me…..het is zo en voor dit schamele bedrag zit er nog flex in de punt ook! Waar ik eigenlijk verwachtte dat ik er even mee zou krabbelen om tot de conclusie te komen dat ie zwaar tegenvalt (gezien het bedrag) had ik moeite om hem weer neer te leggen!

En voor dat geld krijg je er ook nog een vulling bij en als dat dezelfde vulling is die ze ook per 50 verkopen kan ik niet anders zeggen dan WOW want de kleur is een mooi donker koningsblauw…..niks waterigs aan maar nogmaals of dat dezelfde inkt is weet ik niet zeker.
De pen zelf ziet er helemaal niet slecht uit. Op de foto zie je een rode maar ik heb een zilverkleurige metalen en hij is er ook nog in’t zwart (en als rollerball)
De punt van de vulpen is nog mooi versiert ook……..dus hij ziet er zeker duurder uit dan hij is.

Kortom……..als je wilt weten of een vulpen iets voor je is dan zul je je hier geen buil aan vallen en je hoeft jezelf ook niet schuldig te voelen als je hem uiteindelijk toch in een la gooit omdat je dat gedoe met vullingen niks vindt. Overigens………er past een internationale converter in die dan wel duurder is dan de pen zelf maar da’s niet zo erg…….toch? Ik gebruik echt veel liever een converter omdat je dan niet gebonden bent qua inktkeuze.

Uiteraard weet ik niet of deze pen het lang goed blijft doen maar hij zit iig stevig in elkaar en  dat is heel erg belangrijk. Ik ga er ook nog andere inkten in proberen en als hij na een aantal keren gebruiken toch van gammeligheid uit elkaar valt dan zal ik dat ook eerlijk melden! Tot die tijd zou ik zeggen:”Kopen nu het nog kan” want of dit een blijvertje in het assortiment is weet ik echt niet………

Greetz & keep that ink flowing!
♥ Lady Fangtasia ♥

Leave a comment