Ons andere televisieavondje (ja wij mogen nu ook!)   Leave a comment

Nu mogen wij ook beslissen wat er met de piloot moet gebeuren……..Ik vraag me inmiddels hardop af of men wil peilen hoever we willen gaan in de strijd tegen terreuraanslagen.

 

Herinneren jullie je mijn blog nog over dat andere filmavondje in Duitsland een aantal maanden geleden? (https://ladyfangtasia.wordpress.com/2016/10/18/een-ander-filmavondje/ )
Wij mogen nu ook gaan beslissen of de piloot die een vliegtuig neerhaalt omdat het waarschijnlijk expres neer gaat storten op een vol voetbalstadion een held is of een schurk.

National Geographic komt op 11 Septembet ( de datum is vast niet zomaar gekozen) om 20.30 met de Nederlandse versie zodat wij allemaal via Facebook mee kunnen beslissen.

Waarom Nederland nu ook een eigen versie krijgt daar kunnen we alleen maar over gissen maar ik denk dat het een soort test is om te zien hoever het Nederlandse publiek vind dat men mag gaan.

Toch raar dat men niet voor RTL gekozen heeft of voor de NPO omdat ze daar zeker waren geweest van meer kijkers dan dat ze nu zullen krijgen. Maar misschien wilden die zenders er niet aan dat zou natuurlijk ook kunnen.

Ik ben in ieder geval wel van plan om te gaan kijken omdat ik erg benieuwd ben naar hoe het allemaal gebracht gaat worden. Dus als je net zo benieuwd bent als ik schrijf de datum dan in je agenda en als je je mening hier wilt geven dan weet je wat je moet doen. En als je je mening niet openbaar gemaakt wil hebben dan moet je dat er even bijzetten dan blijft hij tussen ons.

Kijk ze en kies wijs
♥ Lady Fangtasia ♥

Leave a comment